Winkelen vanuit huis moet leuk zijn! Als je niet tevreden bent over de door jou bestelde artikelen, dan heb je de mogelijkheid om het product binnen 90 dagen na ontvangst te retourneren, mits ze in originele en verkoopbare staat zijn.
Als je de verkeerde items hebt ontvangen of de items die je hebt ontvangen zijn defect, stuur dan een e-mail naar info@sarando.nl om dit verder te bespreken.
Vraag hier het retourformulier aan in vul deze volledig in.
Belangrijk: Retourzendingen dienen teruggestuurd te worden naar de locatie van waaruit ze oorspronkelijk verzonden zijn. Dit kan inhouden dat artikelen teruggestuurd moeten worden naar ons warehouse in het Azië. De verzendkosten van de retournering zijn voor u als klant. Het niet volgen van deze instructie en het terugsturen naar het adres van de afzender kan leiden tot het vervallen van het recht op terugbetaling. Voor meer informatie over de specifieke retourmogelijkheden en -voorwaarden, neem contact met ons op.
Door je retourzending van tevoren aan te melden, kunnen we jouw retourzending snel in behandeling nemen. Nadat je jouw bestelling hebt geannuleerd, dien je de artikelen binnen 90 dagen terug te sturen. Let bij het retourneren van je bestelling op de volgende eisen:
- Zorg ervoor dat het product zich in de originele staat en fabrieksverpakking bevindt.
- Jij bent alleen verantwoordelijk voor eventuele waardevermindering van de goederen als gevolg van het gebruik van de goederen, die verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen.
- Voor gepersonaliseerde artikelen vervalt het herroepingsrecht. Deze kunnen niet geretourneerd worden tenzij ze defect zijn.
- Een retourzending moet voorzien zijn van een track & trace code. Jij bent altijd verantwoordelijk voor de verzending. Je bent verplicht om deze naar de klantenservice te sturen.
Terugbetaling
Door gebruik te maken van het herroepingsrecht ben je nog steeds verplicht om aan jouw eventuele betalingsverplichting te voldoen. Zorg ervoor dat je binnen de gestelde termijn betaalt. Als de retourverwerking in onze administratie een tegoed heeft opgeleverd en je de bestelling vooraf met iDEAL hebt betaald, zullen we dit zo snel mogelijk terugstorten. De kosten voor het terugsturen van het pakket zijn voor jouw rekening. We zullen het bedrag aan jou terugbetalen via hetzelfde betaalmiddel waarmee je bij ons hebt betaald.
We zullen het volledige aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen, terugbetalen na ontvangst van de mededeling van herroeping. We kunnen echter wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen of totdat je aantoont dat je ze hebt teruggestuurd.